Sterk Nederlandstalig guild (Top 150)

GREE

DECAGAMES Forum - Powered by vBulletin
Results 1 to 3 of 3

Thread: Sterk Nederlandstalig guild (Top 150)

  1. #1
    Newbie
    Member Since
    Sep 2013
    Post Count
    27

    Sterk Nederlandstalig guild (Top 150)

    Nederlandstaligen sluit je aan..top 150 ...962 485 092 Dutch Cows


    Guild id....962 485 092....

    We zijn een actief guild, momenteel 43 leden en nederlandstalig en in voor plezier, maar ook serieus genoeg om mee te dingen in de top 150 ook communiceren we met GroupMe

    Nederlanders, kom bij ons....We hebben 3 plekken over, dus ook kleine nederlandstalige guilds mogen zich aansluiten bij ons
    ...

    P.s.

    Guild bonussen halen we altijd binnen, dit betekend sterke groei voor jou....

    Guild Regels

    Actief in de chat (Group Me)
    Minimale donatie 5 * iph per dag
    Licht gem gebruik mag, niet verplicht !



  2. #2
    Lurker
    Member Since
    Dec 2013
    Post Count
    2

    zoek een nl guild

    Nog steeds plekken vrij? Ben op zoek naar een nieuw guild, liefst NL-talig. Huidige, Internationale guild is niet optimaal. Met name door tijdsverschillen. Ben level 105, verschillende armours. Sterkste is een level 59 assasins shroud. Maar werk momenteel aan armours.

    Ben redelijk actief. Doneer tussen de 1.5 en 2.5 miljoen per week. Mijn friend-code is WBG-GDN-VBP.

  3. #3
    Lurker
    Member Since
    Mar 2013
    Location
    Mo
    Post Count
    19

    Fr Ali Guild recruiting

    Fr Ali Guild recruiting 26 members. We have all bonuses. With very little requirements 15,000 war points min and activity in guild events. If you are in a 20 member guild and are tired of not getting the bigger rewards we will take your entire guild on board. If you are a founder and tired of working hard to get top 700 bring your guild our way. We have ranked top 75 but mostly top 100 with 50% activity. Our guild cut alot of dead weight and is under new leadership. So please come join us for the friendship and bigger guild rewards. Our. GG is well above 7mill986-523-177Or contact me for any questions 122-863-241

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •