For my wedding...

GREE

DECAGAMES Forum - Powered by vBulletin
Page 1 of 5 123 ... LastLast
Results 1 to 15 of 62

Thread: For my wedding...

  1. #1
    Supreme Scholar mnju_03's Avatar
    Member Since
    Nov 2011
    Location
    Minnesota
    Post Count
    5,379

    For my wedding...

    Is it bad if I register on or at iTunes so I can buy gold?




    JUST KIDDING! lol...... but seriously? hahahahahahah!
    Quote Originally Posted by Crime City Mark View Post
    Hahaha,

    I have a story about that. I probably shouldn't share it. Kinda lame, actually. Forget I said anything.

  2. #2
    Supreme Scholar Dipstik's Avatar
    Member Since
    Jan 2012
    Post Count
    8,515
    Did Minnesota pass that gay marriage law then?
    Quote Originally Posted by murf View Post
    Dippy, may be a little harsh in this thread, but he's right...
    Still mad at Bostick.

    I'll be back when the moderation is reasonable. Enjoy the forum you created, Gree.

  3. #3
    Banned
    Member Since
    Dec 2011
    Location
    4,850 miles from Dutch Harbor
    Post Count
    2,477
    I don't see your marriage lasting long, Francis. You have a prenupt? Oh wait, you're Jewish...nevermind

  4. #4
    Verbose Veteran nopenopenope's Avatar
    Member Since
    Apr 2012
    Post Count
    933
    Quote Originally Posted by mnju_03 View Post
    Is it bad if I register on or at iTunes so I can buy gold?
    nah, just don't get married.

  5. #5
    Banned
    Member Since
    Dec 2011
    Location
    4,850 miles from Dutch Harbor
    Post Count
    2,477
    +1
    Dippy.

  6. #6
    Master of Musings iteachem's Avatar
    Member Since
    Nov 2011
    Location
    A tepee near you
    Post Count
    2,645
    Quote Originally Posted by mnju_03 View Post
    Is it bad if I register on or at iTunes !
    Not if you invite the forum
    retired

  7. #7
    Supreme Scholar mnju_03's Avatar
    Member Since
    Nov 2011
    Location
    Minnesota
    Post Count
    5,379
    You're all correct.... and invited! Let's fcukin rage!
    Quote Originally Posted by Crime City Mark View Post
    Hahaha,

    I have a story about that. I probably shouldn't share it. Kinda lame, actually. Forget I said anything.

  8. #8
    Verbose Veteran fuzzy's Avatar
    Member Since
    Feb 2012
    Location
    In a Teepee
    Post Count
    927
    Open bar or cash bar?
    Indians....Fight One Fight All....

    Indian Nation Looking For Bullies...

  9. #9
    Supreme Scholar mnju_03's Avatar
    Member Since
    Nov 2011
    Location
    Minnesota
    Post Count
    5,379
    Quote Originally Posted by fuzzy View Post
    Open bar or cash bar?
    Well... me being Jewish, you can pay me.... Actually, just give me your money.
    Quote Originally Posted by Crime City Mark View Post
    Hahaha,

    I have a story about that. I probably shouldn't share it. Kinda lame, actually. Forget I said anything.

  10. #10
    Banned
    Member Since
    Mar 2012
    Location
    Montreal, Canada
    Post Count
    2,236
    Just don't start accusing her of cheating too. That gold she got was legit.

  11. #11
    Supreme Scholar mnju_03's Avatar
    Member Since
    Nov 2011
    Location
    Minnesota
    Post Count
    5,379
    Cheat with men, not gold!
    Quote Originally Posted by Crime City Mark View Post
    Hahaha,

    I have a story about that. I probably shouldn't share it. Kinda lame, actually. Forget I said anything.

  12. #12
    Banned
    Member Since
    Dec 2011
    Location
    4,850 miles from Dutch Harbor
    Post Count
    2,477
    Quote Originally Posted by fuzzy View Post
    Open bar or cash bar?
    I've been to a few Jewish weddings, lotsa fun. Leave your money at home but be prepared to carry the mother-in-law around the dance floor in her chair. She isn't too big, is she Francis?

  13. #13
    Supreme Scholar mnju_03's Avatar
    Member Since
    Nov 2011
    Location
    Minnesota
    Post Count
    5,379
    LOL! This is going to be a big family wedding, backyard style. I think I'll be one of only....say.... two or three Jews.
    I'd be shocked if her family even knew what Chanukah was. :P
    Quote Originally Posted by Crime City Mark View Post
    Hahaha,

    I have a story about that. I probably shouldn't share it. Kinda lame, actually. Forget I said anything.

  14. #14
    Banned
    Member Since
    Dec 2011
    Location
    4,850 miles from Dutch Harbor
    Post Count
    2,477
    Quote Originally Posted by mnju_03 View Post
    LOL! This is going to be a big family wedding, backyard style. I think I'll be one of only....say.... two or three Jews.
    I'd be shocked if her family even knew what Chanukah was. :P
    what the fcuk is a "chanukah"? Is that some Jewish breed of the Chinchilla?

  15. #15
    Supreme Scholar mnju_03's Avatar
    Member Since
    Nov 2011
    Location
    Minnesota
    Post Count
    5,379
    Quote Originally Posted by jobadass View Post
    what the fcuk is a "chanukah"? Is that some Jewish breed of the Chinchilla?
    It's a jelly... Kind of like the jelly you use for your lover each night.
    Quote Originally Posted by Crime City Mark View Post
    Hahaha,

    I have a story about that. I probably shouldn't share it. Kinda lame, actually. Forget I said anything.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •