PDA

View Full Version : Kom bij de Dutch Fighters, top 200 in Mexico!



krabbie
10-31-2013, 12:24 AM
Kom bij the Dutch Fighters, top 200 in B4 Mexico!
*
Sluit je aan bij een van de snelst groeiende facties van dit moment! In een paar maanden tijd zijn we van top 500 naar top 200 gegaan en pakken we telkens alle factie-prijzen in limited time quests en bij de boss-events. Tijdens het laatste event haalden we zelfs een winning-streak van 9 (helaas wel verdeeld over 2 prestige-goals)! Om ons succes verder te vervolgen zijn we snel aan het groeien, van 49 leden tijdens de laatste war zijn we nu al 52 leden groot en binnenkort komen daar nog 2 plaatsen bij via een nieuwe guild increase. Om geen tijd te verliezen, willen we nu al op zoek gaan naar 2 goede nieuwe leden.
*
Voor de komende guild increase zijn we op zoek naar 2 sterke nieuwe leden, met stats van minimaal 1.000.000 in Alliance Attack. We worden in World domination namelijk altijd gematched met sterke teams en zonder deze stats is het onmogelijk voor je om gevechten te winnen. Onze bonussen zullen je helpen om snel nog sterker te worden:
*

Health Regen +35%
Ground Attack: +15%
Air Attack: +10%
Infantry Attack: +15%
Infantry Defence: +30%
Ground Defence: +30%
Air Defence: +20%
Sea Defence: +15%
Building Defence: +30%
Building Output: +15%
Guild Member Increase: +32

*
Naast deze bonussen profiteer je als lid mee van de geweldige factie-prijzen die we keer op keer binnenhalen, zoals in het verleden de Poseidon Trench Destroyer Elite (58.454 attack, 60.000 defence, +30% ground defence), 7 wraith goliath’s (8.000 attack, 7.000 defence, +3% ground defence) en 3 rebel wing bombers (7.985 attack, 7.315 defence, +10% building output). Deze prijzen verzamelen doordat onze Nederlands/Vlaamse afdeling en onze Amerikaanse afdeling zeer goed samenwerken en altijd het teambelang boven het individuele belang stellen.
*
We vragen je om dagelijks minimaal 5 keer je inkomen per uur te doneren zodat we verder kunnen blijven groeien als factie, maar vooral ook om zeer actief te zijn en onze regels te volgen tijdens World-domination en andere factie-events. Voor informatie-deling hebben we zeer uitgebreide forums op internet opgericht en werken we samen via GroupMe.
*
Wil je deel uitmaken van een top-factie zonder al te veel regels, maar met super veel bonussen en een leuk contact tussen de leden (waaronder teamborrels en dergelijke!), kom dan bij de Dutch Fighters:
*

Invite-code: 291-664-130
*
Het kan zijn dat we onze volgende guild increase nog niet hebben gekocht als jij je aanmeldt (nog 3,5 biljoen te gaan). In dat geval zullen we je eerst even doorverwijzen naar onze trainings-factie, the Dutch Resistance en je over laten stappen op het moment dat de guild-increase is gekocht.
*
Op zoek naar meer informatie of wil je nog even bij je huidige factie blijven maar direct overstappen als we de guild increase hebben gekocht, stuur me dan een private message!

Danny71288
10-31-2013, 03:44 AM
Ik heb stats van 1 mil att/def zonder faction bonus , zat in een top 100 faction maar kon 2 weken niet online zijn omdat mr iphone kapot ik heb de invite code ingevoerd

krabbie
10-31-2013, 03:53 AM
Ik zie je aanmelding Danny, super. Wat zijn je stats precies en hoeveel punten haal je ongeveer tijdens WD / boss events? Door een Android glitch kan ik ze niet zien. Als ze goed genoeg zijn dan zal ik vragen of er vandaag nog plek gemaakt kan worden (er is nog 1 speler genomineerd om gekicked te worden)

Danny71288
10-31-2013, 04:01 AM
900k attack en 1,1m def ( kan verhoogd worden omdat ik nog 200.000 valor points heb) en haalde bij me vorige faction altijd rond de 30k

krabbie
10-31-2013, 04:08 AM
We hebben je stats geëvalueerd, helaas niet goed genoeg voor jouw level. Eventueel kun je naar onze zusterfactie 602-080-022

krabbie
11-03-2013, 12:50 AM
De volgende 2 plaatsen zullen deze week gereed zijn!

krabbie
11-07-2013, 07:46 AM
De twee plaatsen zijn er nu! Profiteer snel nog mee van de laatste FLTQ prestige units (zijn nu bij 14/15 prestige) en doe mee bij het komende boss event!

krabbie
11-07-2013, 09:17 AM
Level 15/15 prestige...