PDA

View Full Version : Op zoek naar een nieuwe faction [NL]



Courvoisier
05-21-2013, 04:45 AM
Hoi :D

Ik ben op zoek naar een nieuwe faction, bij voorkeur een Nederlandse.

De afgelopen WD-events zat ik bij sparten21 dat voornamelijk bestond uit Amerikanen, die juist online zijn wanneer ik dat niet ben en andersom!!

Ik speel de hele dag door (vanaf 7u tot 23u / 00u) , ben zeer actief.

Stats:

Level 118
Att. 46000+
Def. 48000+
500+ allies

Let op! Met boosts van de faction stijgt dit natuurlijk aanzienlijk... zat bij mijn vorige faction op att 55k (met power attack zelfs op 76k att) en def. 72k.

Speel zonder goud (tenzij het gratis verkregen is) en heb een aanzienlijk inkomen per uur: € 379.311,00 (ben goed voor minimaal € 1 miljoen / 2,5 miljoen per dag + het nodige aan concrete).

Username: Er
ID#: 855-101-808

Afgelopen 3 WD-events minimaal 10k punten behaald zonder goud! (en dat met een faction dat bestond uit slechts 7 actieve leden).

Neem contact met me op via deze site (privé bericht) of nodig me uit in je faction!

Courvoisier
05-21-2013, 07:42 AM
Upje, niet zo verlegen!

Palzalus
05-21-2013, 03:09 PM
Hey nog opzoek?
Misschien is dit wel intressant
670-443-897
Ik ben de leader daar maar opzoek naar meer Nederlandse/ Europese spelers.
Mijn code 502-382-446 in game name barracks

Bullinthegame
05-21-2013, 03:27 PM
Ik ben officier in een leuke faction, wij hebben een 6 tal nederlanders en andere nationaliteiten. Dit natuurlijk voor 24 uur battle. We hebben regels, een battleplan, helpen je om je sterker te maken enz. Onderling gebruiken we ook whatsapp en het gaat er gemoedelijk aan toe.
We hebben nog wat plaatsen voor actieve en goede spelers dus als je interesse heb.

DAW has a few spots open for active daily player invite code is 655-843-010 thx

Gr. Dutch Army Warriors

Palzalus
05-21-2013, 09:28 PM
Ik ben officier in een leuke faction, wij hebben een 6 tal nederlanders en andere nationaliteiten. Dit natuurlijk voor 24 uur battle. We hebben regels, een battleplan, helpen je om je sterker te maken enz. Onderling gebruiken we ook whatsapp en het gaat er gemoedelijk aan toe.
We hebben nog wat plaatsen voor actieve en goede spelers dus als je interesse heb.

DAW has a few spots open for active daily player invite code is 655-843-010 thx

Gr. Dutch Army Warriors

Hey bullinthegame,

Hier de statistieken
Defensie max
Casualty -9%
Health regen time -26%
Ground attack 15%
Air attack 10%
Infantry attack 25%
Sea attack 5%
Building output max

Ik Ben nog opzoek naar Nederlandse/ Europese spelers voor in mijn faction.
Meeste bestaat nu uit Amerikaanse spelers.
Mocht je intresse hebben we hebben ook regels.
Diverse officieren met ieder hun eigen taken.
Onze goals is top 500 komende war, eigenlijk ik zelf hoop top 250 maar dat valt af te wachten afgelopen war een aantal niet active spelers ertussen helaas weer.
Maar dat zal in iedere faction zijn spelers die ergens anders eruit gegooid worden en zo weer verder gaan om daar weer te profiteren van alle voordelen.
Niks aan te doen helaas maar we hebben nu wel een manier om hier beter op te gaan letten.

Ik hoor van je hoop ik
Groet pas

vNastIER
05-21-2013, 09:31 PM
im niet nederlands, maar ik kan niet spreken. Ik moest dit vertalen met google.
als u een spelers die je niet kunt gebruiken, stuur ze op mijn manier!

DANK

Sjefke
05-22-2013, 03:18 AM
Ik heb je ook een bericht gestuurd. The Dutch Republic zoekt ook nog goede NL spelers voor zowel onze top faction, als voor de nieuwe MINI faction. Deze laatste is net opgericht (2 dagen) en is het kleine broertje. Het is een talentpool om later door te kunnen groeien naar onze Top 150 faction. Dus zoveel mogelijk hetzelfde battleplan en veel ouwehoeren met alle leden.

Wat krijg je? Toegang tot ons forum, ons communicatiemiddel en de uitdaging om gezamelijk een nieuwe faction op te bouwen :)

Invite code van de mini faction is 710 538 443


Grt Sjefke