PDA

View Full Version : Je n'ai pas les vidéos Tapjoy

Majin91
11-21-2012, 12:45 AM
Tout est dit dans le titre,quand je vais dans "+Gems" en bas de la page il devrait se trouver la longue case pour regarder les 5 vidéos malheureusement je ne l'ai pas même après la mise à jour de mon Iphone4 et aussi celle de kingdom-age ce matin.

Et tapjoy ce matin,on ne peut y aller !?

ID: 429-293-510

Dr. Dengus
11-21-2012, 01:04 AM
Some players have the ability to earn free gems by watching videos, while others don't. It's a mystery as to why this is the case. Were you able to have this feature before, or no?

Thank you Google translate btw.

Serboy
11-21-2012, 08:06 AM
I'm not sure of it but i think when you download the game which has the video to earn free gems you can not use it again. But again I'm sayin that I'm not sure..

Shinazueli
11-23-2012, 05:03 PM
www.tapjoy.com

ryano
11-27-2012, 10:54 AM
My videos appear to have been nerfed. It used to be I could watch videos 4 times each gettin 4-20 gems per day. Now I can watch them twice and the last couple days I think I've gotten a whopping 6 gems total. Better than nothing I suppose. I was saving for a gold mine but at this rate it'll be a long, long while.

Majin91
04-26-2013, 03:44 AM
Je fais remonter ce topic pour savoir si certains d'entres vous ont réussi à avoir les vidéos gratuites ? , j'envoie quasi tout les jours des mails mais toujours rien :mad:

I make go back up(raise) this topic to know so some of enter managed in you to have the free videos? I send almost everything in the daytime of e-mails but always(still) nothing

The Debt Collect0r
04-26-2013, 04:59 AM
With the watch videos option, does it open up into an app, or go to a website?

I personally get the download apps to earn gems option which is very time consuming. If you only have the videos option you can just manually go to the Tapjoy website and download the apps for extra gems.

If there is a way for the players who have only the download option to be able to watch videos it would be very appreciative!

I would appreciate if somebody would post a screenshot of the 'watch videos' so that i know what i should be looking for!

many thanks

Shinazueli
04-26-2013, 07:59 AM
Nope. It's dependent on chance when you start your account which version you get. Sorry.

Jean marc
04-26-2013, 08:04 AM
Tout est dit dans le titre,quand je vais dans "+Gems" en bas de la page il devrait se trouver la longue case pour regarder les 5 vidéos malheureusement je ne l'ai pas même après la mise à jour de mon Iphone4 et aussi celle de kingdom-age ce matin.

Et tapjoy ce matin,on ne peut y aller !?

ID: 429-293-510

Pour les vidéos, tu peu avoir accès seulement une fois par 24 heures, tu peu regarder 2, ou plusieurs tous dépends le nombre est aléatoire. Quelque fois ont ne peu pas avoir accès pour quelque jours.
Il y a deux type d'accès à tapjoy, soit les vidéos ou télécharger des jeux gratuits que tu dois jouer pour quelques minutes ou te rendre a un niveau spécifique. Si tu as accès à un type tu ne peu pas changer pour l’autre.

J’espère que ceci peu t’aider

Jean-Marc

For videos, you have access only once every 24 hours, you can watch 2 or more the number is random. Sometimes you do not have access for a few days.
There are two type of access to Tapjoy , videos or download free games that you have to play for a few minutes or you need to get to a specific level. If you have access to a type you cannot switch to the other.

I hope this will help you

Shinazueli
04-26-2013, 08:40 AM
Man I <3 google translate.

Jean marc
04-26-2013, 08:42 AM
Man I <3 google translate.

Next time i will write it in both language sorry.

Shinazueli
04-26-2013, 08:44 AM
Nah it's fun pretending I can speak any language Google can. Lol.

Jean marc
04-26-2013, 08:58 AM
Nah it's fun pretending I can speak any language Google can. Lol.

Loll yes google can, I am French Canadian learned English when i was in the military, not perfect but trying.

Shinazueli
04-26-2013, 10:18 AM
Loll yes google can, I am French Canadian learned English when i was in the military, not perfect but trying.

Which is all we can ask. And it's pretty good for a non native speaker.

Majin91
04-26-2013, 11:59 PM
Merci à vous deux , mais vos réponses ne me satisfait pas :( , un ami peut gagner entre 10 et 15 gems par jour et moi je suis obligé de me prendre la tête pour en avoir à peine 4 minimum par jour et quand tapjoy veut bien remettre des nouveaux téléchargements de jeux.

Je voudrais savoir si certains ont réussi à changer le retour sur tapjoy pour les vidéos en ayant envoyé des mails ?

Jean marc
04-27-2013, 05:19 AM
Merci à vous deux , mais vos réponses ne me satisfait pas :( , un ami peut gagner entre 10 et 15 gems par jour et moi je suis obligé de me prendre la tête pour en avoir à peine 4 minimum par jour et quand tapjoy veut bien remettre des nouveaux téléchargements de jeux.

Je voudrais savoir si certains ont réussi à changer le retour sur tapjoy pour les vidéos en ayant envoyé des mails ?

Possible je n'ai jamais essayer, moi certaine journee je n'ai que deux gems

Shinazueli
04-27-2013, 08:44 AM

I'm sorry our answers don't satisfy you. I know it sucks for those of us trapped with Tapjoy. But there's nothing anyone on this forum can do for you. I'm also doubting that any form of communication with Gree will change it either. Best of luck!

In google translates best French:
Je suis désolé nos réponses ne vous satisfont pas. Je sais que ça craint pour ceux d'entre nous pris au piège avec Tapjoy. Mais il n'y a rien qui que ce soit sur ce forum peut faire pour vous. Mais il n'y a rien qui que ce soit sur ce forum peut faire pour vous. Je douter aussi que toute forme de communication avec Gree changera pas non plus. Bonne chance!