PDA

View Full Version : The Forum Has Lost It



99Problems
08-15-2012, 01:14 PM
Why are so many people making this forum S-HIT!!!!!!!!!!!!

http://img580.imageshack.us/img580/4292/1301930863005.jpg

Looking at you kid.

How do you delete your forum account?

.Crime City Mark.
08-15-2012, 01:18 PM
Can you outline 99 problems with this forum?

ColdMaffiaBaroness
08-15-2012, 01:23 PM
Not really CCM it's an imposter FYI

dudeman
08-15-2012, 01:24 PM
It's not really "the peoples" fault that the forum is crap lately. The game is stale, GREEdzio is in milk mode, and there's no way for HL players to improve their maxed out stats without spending a lottery's worth of gold.

Boredom and frustration with a sh!t game that has all the potential to be a stellar game will lead people to this type of behaviour. It's basically a decision between hanging around and trolling, waiting to see if something will improve, or just cutting your loss of time (and maybe money) and quitting the game altogether... Just like Gree wants... Quit and free up a place on the server, or spend gold. Lots of gold.

War Priest
08-15-2012, 01:25 PM
Try reading the forum Mark. Why the sudden interest in what people here think?

It would probably be easiest if he linked to 99 other forum posts.

Haha, that's funny. How did you fall for that!

He is doing that in the Modern War forum too.

Juaco
08-15-2012, 01:26 PM
Haha, that's funny. How did you fall for that!

He is doing that in the Modern War forum too.

Is this the first time that you see an imposter in the MW forum? We see these people every week here.

War Priest
08-15-2012, 01:28 PM
Is this the first time that you see an imposter in the MW forum? We see these people every week here.

Pretty much. The CC forum and MW forum are totally opposite. Ask sexkitten. Joaquim you should know, you have been over there enough.

.Crime City Mark.
08-15-2012, 01:29 PM
Is this the first time that you see an imposter in the MW forum? We see these people every week here.

Please do not discuss imposter.

Pasta
08-15-2012, 01:32 PM
Pretty much. The CC forum and MW forum are totally opposite. Ask sexkitten. Joaquim you should know, you have been over there enough.Keep Kitteh please!

Juaco
08-15-2012, 01:34 PM
Pretty much. The CC forum and MW forum are totally opposite. Ask sexkitten. Joaquim you should know, you have been over there enough.

Yea but there are some people who only drop in once a month. I haven't been there for a month yet.

sexkitteh
08-15-2012, 01:42 PM
Keep Kitteh please!

wtf is your issue...

Pasta
08-15-2012, 01:46 PM
No offense Kitteh :) hehe

sexkitteh
08-15-2012, 01:49 PM
No offense Kitteh :) hehe

I'm cool like Fonzie :cool:

I don't get offended...

99Problems
08-15-2012, 01:51 PM
It's not really "the peoples" fault that the forum is crap lately. The game is stale, GREEdzio is in milk mode, and there's no way for HL players to improve their maxed out stats without spending a lottery's worth of gold.

Boredom and frustration with a sh!t game that has all the potential to be a stellar game will lead people to this type of behaviour. It's basically a decision between hanging around and trolling, waiting to see if something will improve, or just cutting your loss of time (and maybe money) and quitting the game altogether... Just like Gree wants... Quit and free up a place on the server, or spend gold. Lots of gold.

I see the people who started playing from day 1 have been left in the cold, so it be true in saying any person who has been playing since 2011 are not needed in the game so gree are making a push to get you out the game full stop.

If this is the case then dame gree are doing a great job.

@Trolls
Duck Off you Ducking Trolls

Pasta
08-15-2012, 01:54 PM
I've been here longer than u! Treat me with respect.

War Priest
08-15-2012, 01:55 PM
Keep Kitteh please!

Why? What's wrong with him/her?

Poopenshire
08-15-2012, 01:57 PM
I am beginning to like this forum, just a little.

Pasta
08-15-2012, 01:58 PM
Well nothing(NOW anyways) lol
No offense again Kitteh... But yeah u can do ur research on her history if ya want...

ColdMaffiaBaroness
08-15-2012, 02:07 PM
Why? What's wrong with HIM/her?

Lol exactly

sexkitteh
08-15-2012, 02:09 PM
Why? What's wrong with him/her?

There's nothing wrong with me... I am awesome!! :D

I just got into an argument or 2 with a couple of people :D

Pasta
08-15-2012, 02:11 PM
There's nothing wrong with me... I am awesome!! :D

I just got into an argument or 2 with a couple of people :DMore like the whole forum!! And was posting crap lol... But now ur fine... (FOR NOW MWAHAHAHAHAH)
No offense....... Again :)

sexkitteh
08-15-2012, 02:14 PM
More like the whole forum!! And was posting crap lol... But now ur fine... (FOR NOW MWAHAHAHAHAH)
No offense....... Again :)

... I'm going to rip you a new one is a second :P

I can count on my fingers the tools I can't stand... sasha... omg she's so annoying... but she's old... max... again old... and baroness... I don't know what's wrong with her... we are like bffs that hate each other...

War Priest
08-15-2012, 02:21 PM
I am beginning to like this forum, just a little.

Haha, me too!

War Priest
08-15-2012, 02:21 PM
Lol exactly

It's a guy? :rolleyes:

sez
08-15-2012, 02:22 PM
It's a guy? :rolleyes:

It's the Internet, who cares

Pasta
08-15-2012, 02:26 PM
It's the Internet, who caresxclusiv does lol..

War Priest
08-15-2012, 02:28 PM
It's the Internet, who cares

You'll care when your daughter is talking to them.

Poopenshire
08-15-2012, 02:29 PM
I am still confused at who is what and why.

sez
08-15-2012, 02:29 PM
You'll care when your daughter is talking to them.

Is your daughter here? tell her I said whats up and i'll see her later...

War Priest
08-15-2012, 02:30 PM
Is your daughter here? tell her I said whats up and i'll see her later...

No kids yet.

Pasta
08-15-2012, 02:30 PM
Is your daughter here? tell her I said whats up and i'll see her later...Don't be rude Sez lol...

Poopenshire
08-15-2012, 02:31 PM
Maybe Sez knows fifth Reich, or maybe could say hi to him in person, they are from the same city

Crime City Mark
08-15-2012, 02:34 PM
This thread is going to a bad place.

sez
08-15-2012, 02:35 PM
IBTL.......

TonySpaghetti
08-15-2012, 05:37 PM
No offense Kitteh :) hehe

You, sir, are giving pasta a bad name.

<3 Hz
08-15-2012, 06:36 PM
Sez, have you spoken to that tranny lately? LOL

sez
08-15-2012, 06:57 PM
Sez, have you spoken to that tranny lately? LOL

HaHa nope thank the Lord!!! Have you?