PDA

View Full Version : I'm not sleepy but this is a sleepy thread



jobadass
08-12-2012, 07:08 PM
ZZZZZZZ....
not all in caps

Nudie
08-12-2012, 07:14 PM
I will post in my friend Jobadass's thread. What content do we post in here? Our dreams? :p

mxz
08-12-2012, 07:18 PM
What content do we post in here? Our dreams? :pWhat better excuse for CCM's banhammer?

jobadass
08-12-2012, 07:27 PM
LOL off to a good start.

Boom
08-12-2012, 07:29 PM
I like juice.

Mikecore
08-12-2012, 07:37 PM
4.35 am here ...still awake!

yomoney
08-12-2012, 07:38 PM
i dream of beating on blow for i cannot find him ho-hum

yomoney
08-12-2012, 07:38 PM
4.35 am here ...still awake!

where are u china lol

jobadass
08-12-2012, 07:39 PM
i dream of beating on blow for i cannot find him ho-humI'm in his hood, right-friggin-now!

SoccerStud
08-12-2012, 07:45 PM
I'm not sleeping tonight. I am going to watch the Perseid Meteor Shower!

jobadass
08-12-2012, 07:47 PM
Add 698 837 948 and read my wall. Absolutely full of love from "blow"

yomoney
08-12-2012, 07:47 PM
u are so lucky i am so jealous

jobadass
08-12-2012, 07:50 PM
he sent me a message, telling him what a loser I am. His news feed is all me... ummmm, that was my intent. Red Tide BABY!

yomoney
08-12-2012, 07:52 PM
wow ur wall is infected with blow germs

jobadass
08-12-2012, 07:54 PM
people have been banned for less:)

yomoney
08-12-2012, 07:57 PM
someone call cdc and decontaminate the great jobadass's wall this is terrible

yomoney
08-12-2012, 07:58 PM
omg i have to stop reading my phone is acting funny lol haha

yomoney
08-12-2012, 07:59 PM
what did u take out in the corner nc

joaquim
08-12-2012, 08:24 PM
I'm not sleepy.

mxz
08-12-2012, 08:34 PM
Sent you an invite.

Carlos,
08-12-2012, 08:46 PM
Can't sleep now, too busy watching Breaking Bad

mnju_03
08-12-2012, 09:07 PM
Can't sleep now, too busy watching Breaking Bad

Omg.. I just finished all of these from Netflix.

Paulio
08-12-2012, 09:24 PM
Omg.. I just finished all of these from Netflix.

Shut up, liar. Yo momma can't afford netflix

Carlos,
08-12-2012, 09:53 PM
Omg.. I just finished all of these from Netflix.

tonight's episode was incredible. Catch up if you haven't! only 3 episodes left of season 5 part 1

mnju_03
08-12-2012, 10:05 PM
I'm up to 4... when they hit Netflix I'll watch all of 5.

jobadass
08-13-2012, 08:34 PM
Yep. It's that time

Vile Lynn
08-13-2012, 08:39 PM
Yep. It's that time

Yeah... sure is.

Nudie
08-13-2012, 08:39 PM
This thread makes me feel sleepy and I didn't get much sleep last night. Spent hours chatting with hot internet babes. :p