PDA

View Full Version : Finally !



Luke 3457
07-18-2012, 07:38 PM
I bought more crates today and finally I got over 100k attack
http://i1161.photobucket.com/albums/q514/lukebat/6b5a4c22.jpg

joaquim
07-18-2012, 07:44 PM
Nice man! I'll never get there as a free player.

Luke 3457
07-18-2012, 07:50 PM
Thank you my friend

Nudie
07-18-2012, 07:50 PM
Knock yourself out. LOL.

Luke 3457
07-18-2012, 07:53 PM
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

joaquim
07-18-2012, 07:54 PM
Nudie is that you in that Avy? lol

Euchred
07-18-2012, 07:56 PM
Congrats an accomplishment that a small % of the game will ever acheive

Idiosyncrasy
07-18-2012, 08:05 PM
$1.5 mil IPH? Man, my current $3600 IPH at level 38 is puny compared to that.

Swingle007
07-18-2012, 08:33 PM
Congrats!:-)

Luke 3457
07-18-2012, 08:39 PM
Thanks!! And the income yea buy a night club and upgrade it! After that it's tedious but easy

DenZ1
07-18-2012, 08:42 PM
Congrats! I went against myself and bought a set of crates and got prototype supercar. Finally some good stuff, not just taken by you :)

Nudie
07-18-2012, 08:50 PM
Nudie is that you in that Avy? lol

No, it's my evil reflection in the mirror. :p

The Billionaire
07-18-2012, 09:16 PM
He's lying! I just visited his hood and these are his true stats lol

Na i'm sure your new attack stat just isn't visible yet but this is how your profile looks when a friend visits your hood

Nice hood btw bro

http://i1165.photobucket.com/albums/q582/verno1983/0e2eadbb.jpg

Luke 3457
07-18-2012, 09:23 PM
Wow wtf!! Yeah I wrote a ticket about it! I have an account on hd that I don't use and looked and it shows only 84k! I dunno bull**** tho gree! Get your shi t together

Luke 3457
07-18-2012, 09:25 PM
Hey the d is right. I bet the stupid diamond fist 10% attack is only visible to the player that has it! Epic fail conzio!!!

The Billionaire
07-18-2012, 09:27 PM
Hey the d is right. I bet the stupid diamond fist 10% attack is only visible to the player that has it! Epic fail conzio!!!

Yeah thats what it'll be. What a bunch of cowboys!

QPR
07-18-2012, 09:30 PM
Why waste rl cash when u can join ck and get all that for free?

Luke 3457
07-18-2012, 09:31 PM
Broke back mountain bastards

Luke 3457
07-18-2012, 09:32 PM
Why waste rl cash when u can join ck and get all that for free?
Damn it I should have thought of that 😂😂

Quirt
07-18-2012, 09:34 PM
Nice! Congrats on the 100K A --- sweet IPH too :)

Luke 3457
07-18-2012, 10:00 PM
Btw here's another shot in case someone thinks I'm lying lol
http://i1161.photobucket.com/albums/q514/lukebat/c6ddc7a6.jpg

_dan_
07-18-2012, 10:52 PM
@Luke 3457: Do you mind if I ask you a question: Why you still playing CC ?

Since max RP,Cash items power give players max 69.5k attack points.
When you exceed that power, because of multiple gold items, RP & Cash items become useless to you.

Fighting give you RP that you may never use, Robbing give you cash that you already have too much, Building is like never end....

What the point you keep playing ?

G Wiz
07-18-2012, 11:04 PM
Why waste rl cash when u can join ck and get all that for free?Sorry for his outburst guys...He has been getting some strong treatment in game from a guy named G Wiz.

Side effects my include: Headaches, rash, low stream etc.

But way to go OP. Real accomplishment that a lot of people can only look at from the outside :)

QPR
07-18-2012, 11:11 PM
Sorry for his outburst guys...He has been getting some strong treatment in game from a guy named G Wiz.

Side effects my include: Headaches, rash, low stream etc.

But way to go OP. Real accomplishment that a lot of people can only look at from the outside :)

Wow, so much time on those hands of yours

Get a life mr self appreciation society, your getting called out left right and centre by people who know your game.

I have spent rl cash on this game and di.cks like you come along and hack, no time for you whatsoever

Luke 3457
07-19-2012, 04:40 AM
@Luke 3457: Do you mind if I ask you a question: Why you still playing CC ?

Since max RP,Cash items power give players max 69.5k attack points.
When you exceed that power, because of multiple gold items, RP & Cash items become useless to you.

Fighting give you RP that you may never use, Robbing give you cash that you already have too much, Building is like never end....

What the point you keep playing ?
I play for the same reason anyone plays... Because I enjoy it. If you don't mind can I ask you why you are an ***hole?

Feng1234
07-19-2012, 04:50 AM
I play for the same reason anyone plays... Because I enjoy it. If you don't mind can I ask you why you are an ***hole?

I don't think he's being rude, he's just asking a normal question so perhaps a little politeness would be nice? It is a void question.

_dan_
07-19-2012, 05:10 AM
I play for the same reason anyone plays... Because I enjoy it. If you don't mind can I ask you why you are an ***hole?

Thought I'd got a wise answer, so disappointed, you are just an idiot.

Luke 3457
07-19-2012, 05:42 AM
If I misinterpreted I'm sorry I just thought you were being a ****

_dan_
07-19-2012, 05:47 AM
If I misinterpreted I'm sorry I just thought you were being a ****

A **** for your mouth, oh yeah...... blow it baby.

Luke 3457
07-19-2012, 05:47 AM
No matter if I have un used weapons I still like getting stronger. As far as income is concerned its almost a separate aspect of the game for me to build the best economy i can.

Luke 3457
07-19-2012, 05:48 AM
Hey your gay that's your choice😂😂